Hantek 2D82 Automatické Digitální Osciloskop Multimetr 4 in1 2 Kanály 80MHz Zdroj Signálu Automobilové Diagnostické 250MSa/s Nové

Hantek 2D82 Automatické Digitální Osciloskop Multimetr 4 in1 2 Kanály 80MHz Zdroj Signálu Automobilové Diagnostické 250MSa/s Nové

Nový produkt

4 153.60 Kč

6 922.73 Kč

-40%

Sleva!

Hodnocení 

Více informací

Vlastnosti:

Zcela nový kapesní osciloskop-Hantek2000 série pokračuje kompaktní a lehký koncept, ale s novou generací 4 v 1 multifunkční tester: Automobilové Diagnostické, osciloskop, zdroj signálu a multimetr; malý objem non-ziskové uchopení do jedné ruky, suspendingstand byl určen na podporu multi-nastavení úhlu; Ultra-low.power, Typ C nabíjecí rozhraní, každé 2 hodiny nabití baterie umožní pracovat celý den, nebo standbytwo měsíců; s Vysokým rozlišením barevný LCD displej, jasné a jemné; Minimalistický design klávesnice simplifyoperation, snadné použití.

S více než 80 druhy testování vozu, a skenovat QR kód na zadní straně zařízení, můžete otevřít video soubory nápovědy, aby vám ukázat, jak otestovat vozidla.

· První testovací projekty: sací podtlak v sacím potrubí stupeň a zapalování, lampblack nastavení ventilu-vakuové stupeň a zapalování, výfuk, zapalování (v nečinnosti), výfuk, zapalování (startování).

· Start & Charge: Nabíjení obvod, proud a napětí.

· Pohon: Benzín / Diesel.

· Autobusové Detekce: CAN bus data pozorování, CAN bus integritu signálu, CAN bus LH dlouhou-termín pořízení, Lin-bus.

· Senzory: průtok vzduchu metr, vačkové hřídele, klikové hřídele, distributor, lambda senzor, poloha škrticí klapky. . .

· Zapalování: Primární/Sekundární.

· Osciloskop:2 kanály osciloskopu, 80MHz šířku pásma, 250M vzorkovací frekvence.

· Multimetr funkce: napětí, proud, odpor, dioda, kondenzátor, on-off test;

·Generátor křivky výstupní funkce: výstup sinus, čtverec, trojúhelník, lichoběžníkové a jiné průběhy; sine až 25MHz;

Model Hantek2D82AUTO Vozidla, Testovací Režim Vozidla, Diagnostika Vozidla Diagnostické Funkce Zapalování-Primární Zapalování (Napětí) Primární Zapalování(aktuální) Primární Zapalování(Napětí A Proud) Primární Zapalování (Klikového hřídele Senser) Primární Zapalování A SecondaryIgnition Sekundární Rozdělovač Zapalování Typ (Plug Vést) Sekundární Rozdělovač Zapalování Typ (King Vést) Sekundární DIS (Pozitivní-vystřelil) Sekundární DIS nebo CPC (Negativní-vystřelil)) Sekundární Cívky Výstupní Diagnostiky Sekundárního Zapalování A Primární Zapalování Senzory Proudění Vzduchu Měřič Proudění Vzduchu Měřič Proudění Vzduchu Měřič (Vzduchové Lopatky) Vzduch-FlowSensor (B'OSCH Diesel) Sání Vzduchu PressureSensor (B'OSCH Diesel) Vačkového hřídele Vačkového hřídele (Indukční) Vačkového hřídele (AC Nadšený) Vačkového hřídele (hallův jev) Vačkového hřídele (B'OSCH Common Rail Diesel) Klikového hřídele klikový Hřídel Induktivní Běží klikový Hřídel Induktivní Protáčení Klikového hřídele Hall Effect Klikového hřídele Snímače A Primární Zapalování Distributor Distributor Pick-up (Hall Effect) Distributor Induktivní Pick-up Dostával Distributor Induktivní Pick-up Běží Lambda Senzory Lambda sonda Titania Lambda sonda Zirkony Lambda sonda Zirkony Pre & Post kočka Polohy Škrticí klapky snímač Polohy Škrticí klapky Potenciometr Škrticí klapky Spínač Polohy Škrticí klapky Pedálu Spínač (B'OSCH Diesel) ABS Digitální Snímače Rychlosti ABS Analogové Snímače Rychlosti Teplota Chladicí kapaliny (5V) Teplota Chladicí kapaliny (GM/Opel Simtec Crash Senzor MAPY Analogové MAPY Digitální Hall Efekt Rychlostní Silnice Snímače Plynového Pedálu (B'OSCH Diesel) Bus Diagnostiku CAN Sběrnice CAN Sběrnice Dat CAN Bus Integritu Signálu CAN Bus LH Dlouhou Zachytit LIN-Bus LINBus Motor Benzín jednobodové Vstřikovací ventil (Napětí) Single-point Vstřikovače (Aktuální) vícebodové Vstřikovače (Napětí) vícebodové Vstřikovače (Aktuální) Vstřikovače Napětí A Proud Vstřikovače Aktuální A Primární Zapalování Dieselový Common-Rail Diesel (Aktuální) Vstřikovače B'OSCH CDi 3 (Aktuální) Vstřikovače B'OSCH Diesel (Volnoběh) Vstřikovače B'OSCH Diesel (Zrychluje) Diesel Žhavicí Svíčky Elektronické Palivové Čerpadlo s aktivním uhlím Elektromagnetický Ventil ERG Recirkulace Elektromagnetický Ventil, Krokový Motor Příklad 1 Krokový Motor Příklad 2 Idle Speed Control-Ventil (Rotační) Idle Speed Control-ventil (Electromagmetic) Servomotoru Škrticí klapky (Volnoběhu) Servomotoru Škrticí klapky (Zrychluje) B'OSCH CDi3 Množství Control-ventil B'OSCH CDi3 Regulátor Tlaku-ventil s Proměnnou Rychlostí Ventilátoru Chlazení Na Proměnnou Rychlostí Chlazení Vypnutí Ventilátoru Variabilní Vačkového hřídele-Časování ventilů Spouštěcí A nabíjecí Nabíjecí Obvody, Nabíjecí Obvody Proud/Napětí Nabíjecí Obvody Proud/Napětí Začíná 24V Nabíjecí Obvody Proud/Napětí Volnoběhu 24V Nabíjecí Obvody Alternátoru AC Zvlnění/Dioda Diagnóza Relativní Komprese Benzin Relativní Komprese Diesel Začíná Pokles Napětí Osciloskopu v Režimu na šířku Pásma 80MHz Kanál 2CH+DMM+AWG Horizontální Rozsah vzorkování 250MSa/s(Single-channel), 125MSa/s(Dual-channel) Průběh Interpolace (sin x)/x, Délka Záznamu 3K vzorků za dual-channel SEC/DIV Rozsah 5ns/div~500s/div, 1, 2, 5 sekvence Vertikální A/D Převodník 8-bit rozlišení,každý kanál vzorku současně VOLTS/DIV Rozsah 10mV/div~10V/divat vstup BNC Omezení šířky Pásma, typické 20MHz Nízké Frekvenční Odezva (-3db) ≤10Hz na BNC Doba náběhu na BNC, typické ≤5ns DC Zesílení Přesnost ±3% pro Normální nebo Průměrné režimu pořízení, 10V/div, aby 10mV/div Poznámka: šířka Pásma snížena na 6MHz, když používáte 1X sonda. Akvizice Akvizice Režimy Normální Spoušť Typ Ostří Režimu Auto, Normal, single Úroveň ±4 dílky od středu obrazovky Úroveň spouštění Přesnost 0.2 div × v/div ±4 dílky od středu obrazovky Svahu Rostoucí, Klesající, Rostoucí A Klesající Zdroj CH1/CH2 Vstupní Spojka DC, AC nebo GND Vstupní Impedance, 25pF±3 pF, 1MΩ±2% DC spojený Útlum Sondy 1X, 10X Podporované Útlum Sondy Faktorů 1X, 10X, 100X, 1000X Maximální Vstupní Napětí 150VRMS Měření Kurzor rozdíl Napětí mezi kurzory: △V Časový rozdíl mezi kurzory: △T Automatické Měření Frekvence, Amplitudy Generátor Libovolných Průběhů Waveform Mode Frekvence Sinus: 1Hz~25MHz Náměstí: 1Hz~10MHz Rampa: 1Hz~1MHz EXP: 1Hz~5MHz Vzorkovací 250MSa/s, Amplituda 2.5 Vpp(50Ω) 5Vpp(Vysoká impedance) Frekvence Rozlišení 0,001 Kanál 1CH průběh výstupní Průběh Hloubky 512Sa Vertikální Rozlišení 12 bitů Frekvence Stabilita Výstupní Impedance 50 Ω DMM Zkušební Režimy Maximální Rozlišení 4000 Počítá DMM Zkušební Režimy Napětí,Proud,Odpor,Čepice

Štítky: digitální osciloskop 2, oscilloscop owon, hantek 6022bl windows 10, automobilový digitální osciloskop, hantek 5102p firmware, dso138, utd2102cex, hantek dso5102p specifikace, rigol ds1054z recenzi, clamp meter fluke.

Parametry

Značka Hantek
JE Baterie Demontovatelné No
Certifikace NIC
Šířka Pásma Další
V Reálném Čase Vzorkovací Frekvence Další
Rozlišení Displeje 320*240 Pixelů
DIY Dodávky ELEKTRICKÉ
Číslo Modelu 2D82
Velikost Displeje 2.9 Palce A Pod
Digitální Kanály 2
Původ KN(Původu)
Délka Záznamu /

Napsat recenzi

Hantek 2D82 Automatické Digitální Osciloskop Multimetr 4 in1 2 Kanály 80MHz Zdroj Signálu Automobilové Diagnostické 250MSa/s Nové

Hantek 2D82 Automatické Digitální Osciloskop Multimetr 4 in1 2 Kanály 80MHz Zdroj Signálu Automobilové Diagnostické 250MSa/s Nové

Vlastnosti: Zcela nový kapesní osciloskop-Hantek2000 série pokračuje kompaktní a lehký koncept, ale s novou generací 4 v 1 multifunkční tester: Automobilové Diagnostické, osciloskop, zdroj signálu a multimetr; malý objem non-ziskové uchopení do jedné ruky, suspendingstand byl určen na podporu multi-nastavení úhlu;

Související produkty: