Elektrické Kolo Head Light Houkačky Přepínač směrových světel Tlačítko pro Motocykl E-Bike Scooter Elektrické Kolo Příslušenství

Nový produkt

116.72 Kč

138.94 Kč

-15%

Sleva!

Hodnocení

Více informací

Popis produktu: *1. Přepínač je malá velikost a nezabírá hodně místa. *2.To lze snadno instalovat na stávající spojky tyč výšky, aby se ušetřilo místo. *3. Je lehký a ideální s dalšími doplňky, protože jeho kompaktní strukturou. *4. Vhodné pro všechny street bike nebo motocykl elektrické kolo, a tak dále. *5.Roh je tlačítko point-touch self-recovery vypínač lampičky je self-zamykání spínač, vyhřívání vypínač je vlevo, uprostřed a vpravo 3-bit non-self-recovery přepnout, a uprostřed je prázdný *6.Tento přepínač slouží k ovládání světlometu (včetně koridoru lampa části zadní světlo) a roh, a levé a pravé řízení osvětlení může být použita pro všechny druhy modelů.Parametry produktu: Název: světel Materiál: PVC Hmotnost: 120g Vhodné zvládnout cestu: 22.5 mm Bílá: svítilna self-zamykání spínač 1 Šedá: světle self-zamykání spínač 2 Žlutá: horn dotykový spínač 1 Brown: horn dotykový spínač 2 Červené: řízení, vypínač vstupního řádku Modrá: Odbočit vpravo vypínač výstup line.Zelená: doleva světel výstup line Package List : spínač osvětlení * 1

Štítky: kliky hollowtech, electroc skútr díly, elektrický skútr, bbs03, kingsong s18, bicycl, bike příslušenství obecné, kolo lumen, elektrický motocykl cykl, půjčovna elektr.